Udrykningskøretøjer blokeret ved brandalarm

dato

Seneste opdateringer fra Nordjyllands Beredskab på X

@Nordjyllands Beredskab - lørdag 27. juni, kl. 11:08

Giv plads til udrykningskøretøjerne...

@Nordjyllands Beredskab - lørdag 27. juni, kl. 11:08

Station Aalborg, Støvring og Arden er netop kørt til bygningsbrand etageejendom i Støvring. Der er 6 køretøjer på stedet Der opdateres løbende.....

@Nordjyllands Beredskab - torsdag 25. juni, kl. 13:08

Stations Thisted kørte til bygningsbrand industri, Rævebakken, Sundby, 7752 Snedsted. Meldingen gik på ildløs i paller, der stod op af en bygning. Vi var fremme med 6 køretøjer og 14 mand. Ilden blev hurtig bekæmpet. Køretøjerne er returneret.

@Nordjyllands Beredskab - fredag 19. juni, kl. 09:01

Station Åbybro er kaldt til en væltet grisetransport på Thisted Landevej. Bilen ligger på side og spærre vejbanen. Den indeholder 190 dyr. Der er tilkaldt dyrlæge til stedet. Vi er på stedet med 6 køretøjer og 15 mand.

@Nordjyllands Beredskab - tirsdag 09. juni, kl. 01:55

Station Frederikshavn er kørt til brand i udehus på Holger Drachmanns Vej i Frederikshavn, De er kørt 2 brandbiler med 7 brandfolk og en indsatsleder. Der er styr på branden og de er i gang med efterslukning.

@Nordjyllands Beredskab - fredag 05. juni, kl. 09:27

Øvelse Tordenskjold i Aalborg 🚒⚡ Et lynnedslag i en tank udviklede sig hurtigt til brand med dominoeffekt og en kompleks indsats. Tak til @NjylPoliti, @Reg_nord, Hjemmeværnet Nordjylland, Beredskabsstyrelsen Nordjylland og @NjylBeredskab. Vi tager læring med videre. https://t.co/G8VCXbqd34

@Nordjyllands Beredskab - fredag 29. maj, kl. 22:58

Vi er aktuelt indsat med 5 stationer og 13 køretøjer til en større brand i et oplag af træ i Hobro-omegn. Branden udvikler kraftig røg, som kan ses fra E45 og på flere kilometers afstand.

@Nordjyllands Beredskab - torsdag 28. maj, kl. 22:19

Pressehenvendelser vedrørende branden på Mors henvises til Midt- og Vestjyllands Politi. Opdatering følger.

@Nordjyllands Beredskab - torsdag 28. maj, kl. 22:18

Vi har flere stationer indsat på større bygningsbrand på Mors. Foruden station Nykøbing er der kaldt assistance fra station Thisted, Hurup, Durup og Beredskabsstyrelsen. Branden er omfattende og ejendommens beboere er evakueret. Slukningsarbejdet pågår fortsat.

@Nordjyllands Beredskab - torsdag 28. maj, kl. 13:20

https://t.co/dwSAus7Yhe
Læs mere på Nordjyllands Beredskab X profil: https://x.com/NjylBeredskab
Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder Nordjyllands Beredskab.
Mest læste artikler
Flere artikler